Szkolenia biznesowe

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z trudnościami w komunikowaniu się w różnych sytuacjach społecznych, kształtowanie umiejętności pokonywania tych barier poprzez ćwiczenia.

Znajdziesz informacje na temat zasad i przebiegu porozumiewania się (asertywność, motywacje), planowania i podejmowania decyzji, rozwiązywania konfliktów i sposobów radzenia sobie ze stresem. Szereg ćwiczeń ilustruje teorię i umożliwia nabycie określonych umiejętności.

Szkolenie podejmuje temat komunikowania się w pracy menadżera. Odpowiada na pytania:

– jaką rolę odgrywa  komunikowanie się w organizacji

– czym jest komunikacja interpersonalna

– jakie powinien posiadać umiejętności menedżer niezbędne w komunikowaniu się

– w jaki sposób pokonać bariery w komunikowaniu się

Uczestnik szkolenia będzie skutecznie radził sobie z wyrażaniem siebie, będzie osiągał zamierzony cel i wydajnie współpracował w zespole. Szkolenie podejmuje temat komunikowania się w pracy menadżera. Odpowiada na pytania:

– jaką rolę odgrywa  komunikowanie się w organizacji

– czym jest komunikacja interpersonalna

– jakie powinien posiadać umiejętności menedżer niezbędne w komunikowaniu się

– w jaki sposób pokonać bariery w komunikowaniu się

Uczestnik szkolenia będzie skutecznie radził sobie z wyrażaniem siebie, będzie osiągał zamierzony cel i wydajnie

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge