KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z trudnościami w komunikowaniu się w różnych sytuacjach społecznych, kształtowanie umiejętności pokonywania tych barier poprzez ćwiczenia.
Znajdziesz informacje na temat zasad i przebiegu porozumiewania się (asertywność, motywacje), planowania i podejmowania decyzji, rozwiązywania konfliktów i sposobów radzenia sobie ze stresem. Szereg ćwiczeń ilustruje teorię i umożliwia nabycie określonych umiejętności.
Szkolenie podejmuje temat komunikowania się w pracy menadżera. Odpowiada na pytania:
– jaką rolę odgrywa komunikowanie się w organizacji
– czym jest komunikacja interpersonalna
– jakie powinien posiadać umiejętności menedżer niezbędne w komunikowaniu się
– w jaki sposób pokonać bariery w komunikowaniu się
Uczestnik szkolenia będzie skutecznie radził sobie z wyrażaniem siebie, będzie osiągał zamierzony cel i wydajnie współpracował w zespole. Szkolenie podejmuje temat komunikowania się w pracy menadżera. Odpowiada na pytania:
– jaką rolę odgrywa komunikowanie się w organizacji
– czym jest komunikacja interpersonalna
– jakie powinien posiadać umiejętności menedżer niezbędne w komunikowaniu się
– w jaki sposób pokonać bariery w komunikowaniu się
Uczestnik szkolenia będzie skutecznie radził sobie z wyrażaniem siebie, będzie osiągał zamierzony cel i wydajnie